Ο κάθε ένας απ’ τους παραπάνω τύπους έχει και την δική του ηχητική ταυτότητα, βέβαια
σε συνδυασμό με το αντίστοιχο cabinet και το crossover που εξετάζουμε αναλυτικά παρακάτω:
παράμετροι Thiele-Small
Οι επιστήμονες Thiele και Small καθόρισαν τις πλείστες των σχέσεων και όρων που σήμερα χρησιμοποιούμε για να περιγράψουμε το τι συμβαίνει σ’ ένα μεγάφωνο και μεταξύ μεγαφώνου και μιας προκαθορισμένων διαστάσεων καμπίνας. Η εργασία τους θεωρείται standard για τα κριτήρια μετρήσεων των μεγαφώνων και είναι γνωστή σαν ‘’παράμετροι Thiele-Small ‘’.
Ήδη έχουμε αναλύσει μια τέτοια παράμετρο όπως το:
SPL (sensitivity)
Όλοι οι κατασκευαστές μεγαφώνων χρησιμοποιούν τις ‘’παραμέτρους Thiele-Small ‘’ ώστε να επιτρέπουν στον αγοραστή να κάνει σύγκριση μεταξύ μεγαφώνων διαφορετικών εταιρειών αλλά και να τους εφοδιάσει με τις απαραίτητες πληροφορίες για τον σχεδιασμό των διαστάσεων της καμπίνας και του crossover.
Δεν θα τις αναλύσουμε γιατί θα ξεφύγουμε από τον σκοπό του άρθρου.
Δείτε όμως και το αναλυτικό άρθρο: παράμετροι Thiele & Small : ΕΔΩ :
Συχνά υπάρχει το ερώτημα: Ποιό είναι καλύτερο, και σε τι χώρο;.
Το ηχείο για να παίξει απαιτεί ενισχυτή ,συχνά προενισχυτή ,ένα DAC για τα ψηφιακά αρχεία ,αλλά και δυνατότητα ισοστάθμισης χώρου.
Το Group αυτό: DAC - Προενισχυτής - ενισχυτής – Ηχείο - ισοστάθμιση χώρου απαιτεί συνήθως ένα ψηφιακό σήμα (από PC , media-player) ή και αναλογικό σήμα από μια αναλογική είσοδο (πχ κασετόφωνο, πικάπ ...)
Το ηχείο για να παίξει απαιτεί ενισχυτή ,συχνά προενισχυτή ,ένα DAC για τα ψηφιακά αρχεία ,αλλά και δυνατότητα ισοστάθμισης χώρου.
Το Group αυτό: DAC - Προενισχυτής - ενισχυτής – Ηχείο - ισοστάθμιση χώρου απαιτεί συνήθως ένα ψηφιακό σήμα (από PC , media-player) ή και αναλογικό σήμα από μια αναλογική είσοδο (πχ κασετόφωνο, πικάπ ...)
Ηχεία Line Array και Ασυρματικά
Δείτε και το άρθρο: Κονσόλα + αυτοενισχυόμενα ηχεία (ή active όπως αλλιώς λέγονται) ΕΔΩ: αλλά και το άρθρο για το bi-amping: ΕΔΩ .
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου